vårlikt!

Ja, gudars vad det är fint ute!:) idag har jag jobbat ett par timmar och sen satt jag ute o läste dagens tidning! Sedan vilade innan det var dags för föräldrargruppen, sista gången.. lite tråkigt eftersom att det vart kul efter första gången ändå:) Min sambo Jobbar kvällspasset i veckan så ikväll har jag tvhäng med mig själv!! Så skönt :) kolla plastikkirurgerna & desp. Housew:) Hihi imorgon är jag ledig! :D ska gymma o sen sola om vädret tillåter!;) Ha en toppen tisdagkväll!!:) Pusss/berra

Kommentarer
Postat av: Gabbi

hej hundra år senare! trillade in här av en ren slump (genom fridas blogg tror jag kanske?) och ser att du är gravid. gud vad kul! ville bara säga grattis och hoppas att allting går bra med dig! :) ha det så bra! kram, gabbi

2011-05-10 @ 23:00:20
URL: http://cigarettesmokerfiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0