tröttsöndag!

Kan man ju säga! Är så himla tröött. Jobbat sen 10 o slutar nu vid sju. Svullna ben, minst sagt! Hade en dålig lördagskväll igår. Var sådär gravidhumörsvängig, fast mest gråtig! Synd om min söta sambo! Vi ska ta igen det ikväll När jag slutat. Ska kolla in örtlandet också. Min babe har fixat o donat där i idag:D Jaja, imorgon ska syrran och jag in till staden och gotta oss! Äta vid vattnet oså ska jag kika efter en bh och nån klänning nu när magen växer:) gudars vad jag längtar efter bebisen! Idag kunde jag gossa med en fot lite genom magen:) så mysigt!! Ändå varvas längtan med nervositet! Hur kommer det bli? En frisk bebis och jag är nöjd! Ne dags o jobba sista halvtimmen! Ha en mysig söndag!! :) Puss/ berra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0