Fredag den 20 Maj!

Ja jösses vad snabbt tiden går, vart tog Maj månad vägen liksom?! Sitter på jobb nu.. har jobbar sen 6.30 och känner mig så sjukt trött i huvudet och kroppen.. haha fy attan vilken knubbis man känner sig som, orkar ju typ inget:D oså tror jag att jag orkar mer än vad jag faktiskt gör.. Slutar om en timme, då är planen att gå hem och krypa ner under täcket en stund. Min fina sambo ska iväg på roadtripp till Gbg imorgon så ikväll ska vi ha lite mys eller nåt liknande sådär:) Imorgon blir det loppis med mami och filmkväll hos familjen när syrran slutat jobba:) Så, en lugn helg ser det ut som. Skönt att vara ledig hela helgen!:D puss/berra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0