Måndag!

idag har jag haft ont. ontoontont.. har hunnit med att laga mat, vart istan med glen och köpt blommor till vår rabbat och våra blomlådor och så har även mamma och pappa varit här och hjälpt mig sätta blommorna plus att vi har målat lite blomhållare och annan skit :) så fint blev det iaf!:) Kul det ska bli när det blommar för fullt. :) oså har jag plockat in lite blommor på köksbordet, när jag gick kvällsrundan med affeboy! Imorgon blir det att träffa mekki som sagt:) hoppas bara att värkarna går över liiite iaf.. :) jag går och planerar hur jag ska rensa upp här hemma inför bebisens ankomst och det går sakta men säkert framåt:) Godnatt på er=) puss/berra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0