Oj vad tiden går!

Ja gudars va tiden går snabbt ändå?? Jag har gått och blivit mamma:D världens finaste son har vi lyckats med! så himla great bah! ;) Jaaa.. annars då? här funkar det fint med föräldrarlivet. sån himla omställning. kan titta på lillen hur länge som helst. han e så fin. när han gråter är han så jävla söt också. fast det kanske jag inte tycker längre fram meeen :P haha! Idag har jag iaf umgåtts med min bästis mulle meckinen! vi har inte gjort ett jota. så jäkla fint va de :D haha.. min sambo är på väg hem från liseberg nu.. utifrån vad jag hörde på mobilen så kan jag väl räkna med en liten fullis här om en stund.. haha idiot... fast en snygg idiot;) jajaaa, nu ska jag borsta tänderna och göra iordning lillen för natten! inte för att vi sover så mycket om nätterna men... :P Nemen, ha de bra :) hörs väl om ett år igen typ. Förresten, om du läser min blogg nångång magnus, hej:) hur mår du nuförtiden? Hejhej byebye/berra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0