att känna självhat.

gör så jävla ont. jag vill att min syster ska bli frisk för nu börjar jag nästan gråta varje gång jag pratat med henne. saknar ju dig. livet är så himla orättvist! och så blir jag så jävla arg på mig själv när jag bryr mig om saker som gör mig ledsen och får mig att känna mig dålig. här sitter man, på sommaren som borde kännas så himla bra, och missförstå mig inte , det gör den. min son får mig att känna mig bäst i världen. jag hatar att jag bryr mig om att folk är otrogna om igen och får mig att misstro min närmsta hälft. Jag hatar er som får mig att känna så. jag hatar att ni fortsätter såra folk kring er.. jag hatar att jag bryr mig om all jävla skit i världen som går snett för jag hatar ännu mer att jag inte kan göra nån större nytta åt det. och jag hatar att jag egentligen skulle kunna göra det men inte gör det! och jag hatar dig för att du läser det här, och gottar dig i min olycka. jag hatar dig, självhat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0