Ett nytt underbart kapitel i mitt liv.

Välkommen =) Jag funderade på att starta en ny blogg. Men så tänkte jag, det är ju bättre att ta bort de gamla inläggen (och spara för mig själv att läsa när jag vill blicka tillbaka) men ändå fortsätta i den här bloggen. Min blogg, som jag haft ett par år tillbaka. Det har hänt mycket sen jag skrev senast! Jag och min boyfriend har blivit sambo & redan hunnit flytta två gånger! Haha galet men behövligt. Det bästa utav allt är att det växer en bebis i min mage! Det har det gjort de senaste 27 veckorna! Fantastiska liv! Och vet hut - VÅREN ÄR PÅ VÄG!=) Mobilbloggar imorgon en sväng tror jag allt, eftersom att vårt internet inte funkar ännu!! Puss/berra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0